© All rights reserved.

2008. november 9., vasárnap

És akkor a december is. :)

Gyorsan letudtam a decembert is. :) Tiszta ünnepi hangulatom lett töle. Egész idő alatt karácsonyi dalok jártak a fejembe. :)
Viszont a cd-s mokárólt kiderült, hogy csak a vastag boritóval mükszik, ami viszont nincs itthon ezért aztán csak később tudom mutatni.
A fotó nem a legjobban sikerült, de mindenképpen olyat akartam, amin mind a 2 lurkó rajta van. Meglepödve néztem, hogy az én kis nyúlánk karcsú fiam, alig egy éve milyen kis pufok volt! Hiába, az anyatej. :D
A novemberi oldalra a párom csak annyit kérdezett, hogy lesz e másik is. Mire épp megsértődtem volna, hogy a 2 órás munkámat így lekicsinyli, kiderült, hogy az hitte valami sablonba tettem csak bele. :D Úgy látszik tényleg profi lett. :)))



Kellékek:
A fenyő egy óriási, gyönyörű, és hihetetlen sokrétű kitt tartozéka. Innen:http://nasza-scraplandia.blogspot.com/
Háttérpapír: Bár alig látszik, azért illik megjegyezni: SP ~ Seasonal Sampler ~ Holiday 2006
Glitteres farkasfog: ?
A többit magam vagdaltam ki, a neten talált különböző képekből. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...