© All rights reserved.

2009. március 14., szombat

Díjat kaptam Jucustól!


Irgum-burgum magamnak, mert ezt a díjat bízony régen kaptam Jucustól, még február végén. 

Mentségemre legyen mondva, hogy nem akartam kutyafuttába írni róla. De nézzük inkább a jó dolgokat, és a díj lényegét. 

"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Most pedig az én jelőltjeim:

Jucus

Mák

Pillekata

Overon

Csicsikati

Csemo

Ildibildi

és Kiskalács Dóri

Direkt nem néztem, hogy kinek van már ilyen díja. :)

2 megjegyzés:

Ildibildi írta...

Óóóó! Köszönöm szépen! Te is megkaptad tőlem. :-)
http://ildib.blogspot.com/2009/03/special-friends-award.html

Egyébként én sem néztem, ki kapta már meg. Egyszerűen csak a szívemre hallgattam. :-)

Luna (V.Fiona) írta...

Én is köszi! :))))

Tényleg csak akkor van értelme, ha nem azt nézzük kinek van, kinek nincs ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...