© All rights reserved.

2009. május 18., hétfő

Haed és Tigris.....

Mutatom a keresztszemeseket is, bár sok haladásra nem tettem szert, ha csak nem a tigrises képpel, aminek már 1/3-a minden bizonnyal kész. A képen lévő függőleges szál a közepe. :)))
Bevallom, most legtöbbet őt veszem elő. Nem tudom miért, talán a párom miatt. Jó lenne ha az évfordulónkon oda tudnám adni, de erre gyakorlatilag semmi esély. Bő 1 hónapom lenne rá. Talán neve napjára... (aug.8)
A lányom most bárányhimlős, így ez is hátráltat, nem is beszélve egy új Golden Kite szerelemről. :DDD Minta a kézben, fonalak fele beszerezve, keresgélem az ideális anyagot... ))) 

Azért mutatom a tündérkét is, némi előrelépés nála is látható. ;)





6 megjegyzés:

Hesztia írta...

nagyon tetszik a madárkás poncsód, nagyon ügyes vagy!! :)

Hesztia írta...

látom, jó helyre kommenteltem :D

ez most Freud-i elírás volt, mert mindig lélegzetvisszafojtva várom a Haed képed állását...úgy látszik, megint itt ragadtam :D

Luna (V.Fiona) írta...

:))) Ilyen kedves szavakat, mindegy hova írsz! ;) Mindenhol szívesen olvasom. :D

Lonci (Győr) írta...

Jó a poncsó, na persze az xszemes is:-)))

Ayla írta...

Látszik ám a tündérkén a haladás! Ez a tigris pedig szuper. Férjem régi vágya hogy egyszer elkészüljön neki:-))

Luna (V.Fiona) írta...

Köszönöm nektek is! Mindig elkeseredem, hogy alig haladtam, aztán mikor visszanézem a képeket, rájövök, hogy valamit mégis. :)))Ekkora munkánál szükség is van rá....
Ezek a férfiak! :DDDAz "enyém" is a páromnak lesz. :))) Olyan jó érzés, hogy mindig nézegeti, hogy milyen csodás lesz. :) Mondjuk nekem is nagyon tetszik, pedig én nem is vagyok oda a tigrisekért. De az egész hangulata a képnek olyan jóóó....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...