© All rights reserved.

2010. május 11., kedd

V.Fiona pictures bemutatja: (mini)Godzilla

Még télen készült, és még anyák napja előtt fotóztam, most pedig bemutatom a mi kis Godzillánkat, aki dinónak készült, de pár napja már átlényegült Süsü-vé... Hiába, a gyermeki fantázia nem ismer határokat :DDD
Mind esetre számomra is kedves, már csak azért is, mert ez az első játék, amit teljes egészében kézzel varrtam. Érdekes, hogy mennyire mások vagyunk, még egyazon hobbin belül is. Pár napja olvastam Bernadett bejegyzését, amiben azon szomorkodik, hogy ő kézzel varr, mert géppel (még)nem tud. :) Ezúton is üzenem neki, hogy legyen büszke a csodás kézzel készült, egyedi csodáira! ;)





6 megjegyzés:

lapappilon írta...

behalok, milyen kis aranyos!
tetszik az elnevezése mini godzilla...:-D hi-hi!
szuper

Bernadett írta...

Nagyon aranyos Susu-t keszitettel.:)
Fiona,tudod mire jottem ra?Ezeket a kis jatekokat erdemes kezzel varrogatni.
Eddig nem tudtam,de rajottem,hogy parna manias vagyok.A parnaimat sokkal konyebb es gyorsabb kezzel osszeallitani,de,ha legkozelebb megint jatekot keszitek akar a lanyoknak,akar barki masnak kezzel fogom varrni.Elveztem a pici aprosagok osszetakolasat.A lanyok neztek,amint alakulgatnak.Szepen lassan szulettek meg.Valahogy ugy erzem lelkuk is lett a lassu alakulasuk alatt.:)Mint szerintem a te mini Godzillad-nak is.:)

Bernadett írta...

Bocsanat a parnakat geppel osszeallitani sokkalkonnyebb es gyorsabb.:)
Lasd elozo bejegyzesem masodik bekezdes masodik sor.:)

Mák írta...

tök jó lett!!!Hol fényképezted?Vagy készítettél godzinak egy kis mini várost szapantömbökből?

Szihaj írta...

Tök aranyos :)))

Luna (V.Fiona) írta...

Köszi lányok, nagyon aranyosak vagytok! :)
Betti, teljesen igazad van. ;) Meg kell tapasztalni mindent pro és kontra, hogy aztán az emberben helyrealhasson a saját értékrendje. Így lehet ez a varrással. :D
Mindennek meg van a maga helye. És valljuk be, dőreség lenne minden kézzel készíteni. ;) Naná, hogy a párnahuzatot én se varrnám kézzel Max. a hímzett részét, vagy valami más díszítést! (hi-hi) De ahogy te is írtad, pont az ilyen kis szöszölős munkák lesznek sokkal értékesebbek nekünk is, és a srácoknak is azáltal, hogy "lelket" öntünk beléjük.

Mák! Te talán még tudod is hol van. A kórházzal szemben lévő horgásztónál található. Kállay Ödön egykori helyi jegyző emlékére álították, megemlékezve a faluért végzet áldozatos munkájáról. Gyanítom az egykori város kép, bár ez a 17 év kevés volt ahhoz, hogy érdemben nyilatkozzam erről. ;) Mindenesetre ahogy látom, minden kis srác nagyon imádja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...