© All rights reserved.

2011. november 28., hétfő

Dimensions: Fleurs de Paris

Tekintve, hogy szűk 1 hónap múlva lesz 1 éve annak, hogy nekifogtam a Dim képecskémnek, azt hiszem ideje helyzet jelentenem. :) Persze azt sem árt, ha látjátok, nem lazsáltam egész nyáron (és ősszel khm-khm).  Bár sztem volt olyan, hogy 1 hónapig sem nyúltam hozzá, (és semmilyen más hímzéshez sem) azért haladgatok. Mostanában éppenséggel elég sűrűn kerül elő, bár minden alkalommal megkapom a fiamtól (4,5 éves a szentem), hogy inkább neki hímezzem a cicás mintát. Ez utóbbira mindjárt vissza is térek.
Szóval íme ő, örök szerelmem jelen állása. Bár végre-végre süt a nap, azért ez a fotó így sem tökéletes, sajnos csúnyán elfakultak a színek rajta, de lényeg, hogy az életben gyönyörűűűű!!!


Bár pont a legmunkásabb rész van hátra, azért már látni vélem a cél szalagot. :DDD


És ez lesz amit a fiamnak hímzek:


Elsőnek a cicás blokkot kezdtem el, de szép lassan jönnek majd a többiek is. Egyenlőre úgy tervezem girland lesz belőle az ágyára, de azt hiszem ebbe még a fiatal úr bele fog szólni. ;)

És hogy mi készült még a nyáron, illetve a napokba? Nos, ezt majd egy másik bejegyzésbe. :)

4 megjegyzés:

Andulka írta...

Ez a kép már most nagyon szép! Le a kalappal, nehéz lehet sötét anyagra hímezni! A kis díszecskéid nagyon édesek!

Luna (V.Fiona) írta...

Köszi!

Nem is olyan nehéz ám, mint ahogy gondolná az ember. Megvilágítás kérdése az egész. :)

xJuDesign írta...

Nagyon gyönyörű munka, akárhányszor látom, mindig vágyom arra, hogy én is belefogjak. De erős leszek:)
***
A kis díszecskék mintaíve elérhető valahol? :D

Kereszt Szem írta...

Gyönyörű!
Nagyon sokat haladtál, már alig vártam a helyzetjelentés!
Én álmom is kész van, már a nappalit díszíti (bár én nem ezt varrtam)!
Boldog ünnepeket kívánok!
Helga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...