© All rights reserved.

2013. július 28., vasárnap

Kislánykámnak!

Mit is hímezhet egy anya egy ló, tündér és unikornis mániás lánykának!? Nos, a CrossStitcher magazin 2008-as januári száma nem hagyott kétséget a választás felől. Íme az eredmény:



Az eredeti minta szerint gyöngyök is lennének rajta, de Lilla kívánságára ezek lemaradtak, bár szerintem sokkal izgalmasabb lenne a kép, de azt hiszem így is büszke lehetek rá. :D
És, hogy keretezésre se legyen gondom, a "megrendelő" kívánságára párna lesz belőle. :) 




5 megjegyzés:

Anik írta...

Meseszép ez a kép, az én lánykám is ló-póni- és unikornis mániában "szenved". A minta nekem is megvan, talán egyszer elkészül:)

Luna (V.Fiona) írta...

Nagyon kedves minta, jó szívvel ajánlom. Én nem is gondoltam, hogy ilyen komoly kép. Nagyon részletgazdag.:)

Bernadett írta...

Gyonyoru.:) Nalunk is elkene egy...:)
Ugy orulok,hogy jelentkeztel.:)

Polly írta...

Nagyon szép!

Luna (V.Fiona) írta...

Köszi lányok! :) Aranyosak vagytok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...