© All rights reserved.

2014. július 22., kedd

Tündéri minta

Mutatom hogy mi rabolja az időmet mostanság. Ha belegondolok már hónapok óta készül ez a kis szépség, dehát "kis gyerek-kis gond / nagyobb gyerek-senni szabadidő" szindrómába szenved a család. :D
Szóval megláttam és egyből szerelmes lettem a Cross Stitch Collection 2012/08-as számának címlapján lévő kerti tündérbe. Egészen pontosan ő a Garden fairy sorozat Sweet Pea Fairy, azaz édesborsó tündére, ami első hallásra kicsit furcsán hangzott, dehát én a színei miatt szerettem bele meg a hangulatába, elsőre a szárnyai sem szúrtak szemet. Aztán gyorsan túltettem magam ezeken az apró hiányosságokon és neki is fogtam. :)


Egészen pontosan (?) ilyen lesz:


 Cross Stitch Collection -  Garden fairy sorozat Sweet Pea Fairy


Én pedig itt tartok most:





Annyira sziszifuszi munka hogy mire a sok apró virággal végeztem és kibontottam a keretből nagyon elkámpicsorodtam. Tisztára úgy emlékeztem, hogy mindkét karját kihímeztem, e nem.  :D

Az alapanyagot a kedvenc győri boltomból sikerült beszereznem. Nagyon örülök hogy rájuk találtam, mert a "válság" óta úgy kell nagyítóval keresni egy valamire való kézimunka boltot. :( Van webes áruházuk is, ha gondoljátok kukkantsatok be! Sára és Kata a bolt neve, és nagyon kedvesek, segítőkészek. :)
Ők (is) fogják rendezni idén a keresztszemes kiállítást. Sajnos addigra nem leszek kész ezzel a munkával, pedig nagyon jó lett volna ismét indulni. Ki tudja!? Talán ismét nyertem volna valamit. :) Na majd legközelebb!

Sajnos a Mill Hill gyöngyök beszerzése fejtörést okoz, egyedül külföldről tudnák rendelni, de nagyon drága a postadíj. :(


3 megjegyzés:

Jucus írta...

De gyönyörűséges lesz!
Örülök, hogy újra Rád találtam, valahogy szem elől tévesztettelek - de csak egy időre! :o)

Luna (V.Fiona) írta...

CicaZsu írta...

Szió!
Mill Hill-ben lehet, hogy tudok segíteni... Melyik szín kellene?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...