© All rights reserved.

2022. szeptember 23., péntek

Véletlenül lemásoltam a Starbucks forrócsokiját! :D

  Ha az embernek gyermeke van, sok mindennel képbe kerül, ami esetleg addig nem is érdekelte.

Így volt ez akkor is amikor a lányom rajongva számolt be a Starbucks forró csokijáról, amit a barátnőivel kóstolt meg Pesten.

Naná, hogy repdesett a szívem, amikor a saját készitésű forró csokimat "pont olyan"  minősítésbe részesítette. Pont olyan jó!


Persze, hogy pár napja, amikor megláttam a Spar polcán vennem kellett, meggyőződni róla, tényleg olyan jó-e az én receptem, mint a Starbucks-é. :D





Nos, meg kell hogy mondjam, tényleg a megszólalásig hasonló. Egyedül annyi különbséget találtam, hogy az enyémnek talán kevésben jól oldódik, de tulajdonképpen előny, hisz nincs benne csomósodás gátló. Annyival is egészségesebb. :D

Ha szeretnétek ti is meggyőződni róla, vagy csak egy fincsi forró csoki receptet szeretnétek, nos íme, a részletes recept, könnyet követhető, videós bemutatóval az elkészítéséről. 




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...