© All rights reserved.

2009. január 9., péntek

Minimal scrap

A scrap.hu kihívására készült ez az oldal.
A címe Összetartozunk.
Ma még nem lehet feltölteni az oldalra csak holnap. Annyira türelmetlen vagyok, hogy ide muszáj volt feltennem. :)
Elsőre készítettem egy förtelmet, és már majdnem feladtam, amikor Gabci képék megláttam erre a kihívásra. Annyira tetszett, hogy először nagyon elkedvetlenedtem, mert egyből éreztem, hogy az enyém nagyon kevés ehhez képest. Később aztán sikerült a jobbik oldalát néznem a dolognak, és most már bizton állíthatom, hogy az ő ihletésére lett ilyen. Köszönet érte!
Hosszú idő után az első, amivel elégedett is vagyok. Úgy látszik a minimal az, ami sosem okoz csalódást. Egyetlen baj, hogy ehhez tényleg "pillanat" kell, az pedig elég nehéz ellesni nekem. :) Sebaj, ennek most nagyon örülök. :D








A oldal összes eleme Vinnie Pearse alkotása

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...