© All rights reserved.

2009. január 8., csütörtök

Olvassunk hát! :D




Engem is utolért az újabb játék, miszerint áttekintjük egymás olvasmányait az elmúlt évből.
Én Veronka, Csicsikati, és Mákocska jóvoltából kerültem terítékre, immár a sokadik körében a játéknak. Ami viszont zavarba hoz ezzel kapcsolatban, az az, hogy a két törpe mellett annyira elveszett az időérzékem, (ami megjegyzem elég részleges) hogy gőzöm sincs, hogy bizonyos könyveket az 2008-ba, vagy még 2007-ben olvastam. :DDD Valahogy sose tartottam fontosnak az ilyen részletekre figyelni, és mint ilyet, elefánt agyam gyorsan ki is szortírozta az erre való információt. 
Amit biztos, hogy tavaly olvastam, a következő:
Ken Follett: Kulcs a Manderley-házhoz Sajnos ez a könyv egyike volt nagy csalódásaimnak. A Katedrális nyomán valami nagyszerűre számítottam, de nem azt kaptam…  (elnézést azoktól, akik szeretik)
Takács Tibor: A Jövő Kulcsa Asztrológiai elemzéstan könyv. Imádom. :D
És mivel a törpék és a hímzés teszi ki a szabadidőm nagy részét, óhatatlan, hogy gyerekkönyvek is szerepeljenek itt.

Szepes Mária: Pöttyös Panni Még az enyém volt, egy rongyos, lapjaira eset példány, de imádja a lányom így is. 

Jane Austen: Értelem és érzelem A filmet is imádtam, vagy 5× láttam már, és Jucusnak hála, felkutattam könyvbe is, és nem csalódtam!
Amiről pedig nem tudom, hogy mikor olvastam, de nagyon-nagy kedvencem, számtalanszor végig olvasott könyv:

Betty Cavanna: Mintha nővérek lennénk Ez egy „csíkos” könyv, ha emlékeztek még rá. Fiatalabbaknak mondom, hogy ifjúsági regény. Gyerekkoromba faltam a pöttyös, és csíkos könyveket, és egy kettőt ma is nagyon szívesek veszek a kezembe, akár sokadszorra is.

No, hát íme az én ötös fogatom.
És mivel a játék, ahogy elnézem már sokadszorra jár körbe, ezúttal eltekintenék ennek továbbadásától.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...