© All rights reserved.

2009. március 3., kedd

Asszociációs játék

Jucus hívott egy kis asszociációs játékra. Már tini koromba is nagyon szerettem ezeket a játékokat. Talán azért, mert sztem elég sokat elárul a másik félről egy-egy ilyen jellegű játék. Akkor nézzük a listát:

őszinteség: álom
kutya: agresszió
levegő: tavasz
szín: lila
érték: családom
illat: tavasz (megint :D )
felelősség: gyerekek
olvasás: Emma
zene: csend
kreativitás: alkotás

Akiket én hívok játékra a következők: Mák,Overon,Eszter,Dóri, gondolom visszadni nem ér. :))))
Az elmúlt napokban annyi lemaradásom gyűlt fel, hogy most hírtelen nem is jut más eszembe a nagy kapkodásba. (pirulós smile)
Ja, és a szavak, amelyeket én szánok játékos társaimnak. :)


internet, olló, ebéd, tavasz, virág, anyaság, férj, szimbolumok, vasárnap, tű.
Jó játékot! ;)

3 megjegyzés:

Jucus írta...

Köszi a válaszaid!:o)Látom, Te is várod már a tavaszt!
A Te szavaid is jók!

Luna (V.Fiona) írta...

Igen, mikor belementem ebbe a csúnya betegségbe, épp térdig érő hó volt. Mikor pedig múlt vasárnap előszőr mentem sétálni a szobafogság után, szinte mellbevágott a tavasz! :)
Sajnos nálun most írtó kevés virág lesz, mert a szomszédba felújítják a házat, ami nagyon érinti a mi udvarunkat, dehát itt van nekem most az én kis Jácintom, örök virágnak. :DDD Bár néha hevesebb mint egy valódi virág, és a hozzá tartozó "pelenka illatok" sem mutatnak túl sok azonosságot, de azért Ő a legszebb. ;)

Névtelen írta...

Köszönöm az invitálást,csak ideértem. Érdekes válaszok!A lökött bejegyzés oldalamat nem lehet látni az új háttértől.
Nagyon szép a tavaszi háttered.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...