© All rights reserved.

2009. március 8., vasárnap

Album borító

Végre mutatom nektek, milyen is lett a lányom albumjának borítója. Jó ideje készen van már, de előbb új fényképező után kutattam minden szabad percembe a neten, aztán beteg lettem, pár nap múlva újra, csak akkor már a két törpével együtt, most meg nem találtam meg, hogy hova lettek lementve a fényképek róla. :D
De íme, ami késik nem múlik, ilyen lett. :)






Nem akartam túl nagy díszítést, mivel a lányom csak 4 éves, és tutira veszem, hogy az 1 évesem is megfogja kaparintani. :DDD

Én nagyon elégedett vagyok vele. :DDD És a lányom is! ;) Imádja! :)))

Egy gond van vele, nem fért bele az összes munkám, amit beleszántunk a lánnyal. Sebaj, majd a következőbe. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...