© All rights reserved.

2009. március 8., vasárnap

Ez lennék én!

Mutatok egy scrapp-et is. Ritka kivétel, én vagyok rajta. :DDD

Mikor 3 hétig itthon volt táppénzen a párom, nagyon megszoktam, hogy velünk van. Az első munkanapján még sírva is fakadtam. Nem tehetek róla, én már csak ilyen vagyok. :)))

Akkor azt mondta, ne sírjak, inkább készítsek neki egy oldalt. ;)

Egyből kapott kettőt. :D Ez az egyik, amit háttérképnek szántam a munkahelyi monitorjára. Ki is tette egyből. :)))



Gondolom ismerősek ezek a Lily Design -féle krokuszok pár bejegyzéssel előbbről. :) Hiába, nagy kedvencem maga a tervező is, ez a kis virág pedig különösen. ;)


Sajnos ezen kívül nem igen tudok sok mindent mutatni, mert titkos dolgokon dolgozom. ;)
Keresztszemes ügyben ugye a SWAP a fő munkám, amit remélhetőleg a jövő héten postázok, és akkor már mutatni is tudom, illetve a párom munkatársának felkérésére, és gyerekeiről készülnek most oldalak, amiknek neten való nyilvános közzétételére nem vagyok felhatalmazva.

2 megjegyzés:

Hesztia írta...

Sziiiaaa! :)
nagyon jó lett a kép, meg az album is. Naaagyon aranyosak vagytok!!!
pénteken megjött a Takács Tibor könyvem... mégegyszer köszönet az ötletért :D

Luna (V.Fiona) írta...

Szia! :D
Köszi! :)))
Az ötletért nincs mit, remélem neked is annyira fog tetszeni, mint nekem. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...