© All rights reserved.

2010. február 19., péntek

Tadaaaam.... és tadaaaaam.....

Két tadaaam... és egy bejegyzésre, mert tegnap este annyi hosszúúúúú idő után kész lett api tigrises képe este 19 óra 34 perckor. :)
Képet egyenlőre nem mutatok, mert pocsék az idő, meg mert a keretezés ebben a hónapban már nem lesz meg, és mosni vasalni csak közvetlen előtte akarok. Addig marad a körömrágás, oldalfurdalás. ;)
Másik tadaaam... egy új scrap, még tavalyi képpel. Csak úgy...... mert szeretem.... :D



felhasznált elemek:
Lily Designs
Amelie Scrap
Vinnie Peace

4 megjegyzés:

Mák írta...

Tök jó ez a kép!!!Bírom a világodat amit művelsz a képeiddel:D:D:D...Tigrises képhiány miatt grrrrrr!!!Nah nem baj szerencséd, hogy élénk a fantáziám:D:D:D:P:P...

Luna (V.Fiona) írta...

Hááát... talán ha szép idő lesz lefotózom az én tigriskéimet. :) De akkor ismét számítok a fantáziádra/fantáziátokra. Mármint, hogy leképzeled róla a gyűrődést. :)))
Fotó? Imádom a kiscsajt fotózni is, és "feldolgozni" is. :D Olyan gyönyörű!!! :× Imádom na! :D De ezt gondolom te is érzed, mikor Fannira nézel. ;)

Lonci (Győr) írta...

Én is kerestem a képet, hiába klikkelgetek nem jön elő! De nekem is élénk a fantáziám:-)))

Luna (V.Fiona) írta...

Hát... irulok-pirul.) Szóval már lefotóztam azt a bájos tigrist csak még nincs a szgépen a fotó. (szervizbe van a monitor, most TV-ről netezünk, csak az m,eg máshol van, mint a gép, így elég nehézkes, mert 2 helyen kéne lennem egyszerre. :D )
Kicsit gyűrött a szentem, de az enyém, és szeretem. :)
Talán ma hozzuk haza a moncsit, és akkor ígérem felteszem. :)
(de azért kalkuláljuk bele a szerviz, és mesterember tényezőt)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...