© All rights reserved.

2010. március 30., kedd

Fiútáska..... kész!

Huh, nem is tudom mióta kész már az a kis Bent Creek munka, amit ma végre bemutatok nektek. Talán már nem is emlékeztek rá, még a nyár folyamán készítettem el a keresztszemes részét, és meséltem, hogy a kisfiamnak akarok táskát belőle. Nos, jó ideje már, hogy kész, nagy lelkesedéssel hordjuk is.
Nem bonyolítottam túl, egy kis maradék kordbársony „kerete” kapott. Persze van bélése is, ahogy azt kell. Igaziból illik is ez a puritánság a mintához. Nagyon Mötyis lett. :D
Micsoda „véletlen”, épp belefér a kedvenc vonatos könyvünk. :D Van pár prototípus betegsége, de sebaj, szeretjük, és tanultunk belőle. :D Én legalábbis mindenképp. :) Már érzem, hogy fogok még táskát varrni….

3 megjegyzés:

Mák írta...

Nagyon klassz lett!!!Hmm nekem is el kell gondolkodnom a fiús dolgokon..Hehe..annyira kajla vagyok, hogy azt hittem a kisfiúkat meg kell tanítani vümmögni..pár napja rájöttem, hogy nem:D:D:D:D, tudnak maguktól is..

bruercsi írta...

Már azt hittem nem is mutatod meg!! Emlékszek rá, hogy ezt akartál varrni a hímzésből...
Jó lett, kis-pasis!!

Luna (V.Fiona) írta...

Mák köszi, nem számoltál az autó-génnel. :DDD

Bruercsi köszi neked is! Jó a memóriád ;)
A körülmények... meg a lustaságom ugye....., de el nem feledtem. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...