© All rights reserved.

2009. április 2., csütörtök

Blackbird Designs - Easter Parade kész... :DDD

Megint rohanok, de muszáj volt már megmutatnom a BBD hímzésem! Imádtam az első perctől az utolsóig. Nagyon örülök neki. :)))A képen egy digitális keretben láthatjátok, bár az életben úgy néz ki, textilt kap. Hmm...-hmm... Még végeleges elhatározás nincs, de talán alakul, hogy mi is lesz a sorsa. :)))
Van rajta egy-két (nekem)különleges öltés, amiknek a nevét sem tudom, és most készítettem először Nem is volt olyan nehéz, mint amennyire tartottam tőle. ;)






6 megjegyzés:

Dia írta...

Luna,
szerintem nagyon gyönyörű lett!!!

Luna (V.Fiona) írta...

Köszi! :DDD

Unknown írta...

Nagyon szép lett! A nyuszi belsejében lévő öltésekre gondolsz? Milyenek azok?

Luna (V.Fiona) írta...

Neked is köszi. :)
Öööö nem tudom minek hívják őket, de tettem ide egy nagyobb képet róla neked. A nyuszi testébe lévőkre gondoltam, meg van ott mellette egy csillag is. :)

Unknown írta...

Áhá, így kinagyítva már jól látható, nagyon szépek!!!De úgy nézem a fonal is valami speciális...?

Luna (V.Fiona) írta...

Igez, kézzel festett fonalak: http://www.thegentleart.com/ga/sampler.htm
Igaz 3 színt nem sikerűlt beszereznem. Azokat DMC-re váltottam, és azzal készűlt. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...